Alla inlägg under augusti 2011

Av marie - 27 augusti 2011 16:30

Herregud så längesen jag skrev, märks kanske att jag varit väääääääldigt upptagen!!! Skolan har börjat o jag har även börjat mitt nya jobb :))) Det är verkligen kul, skolan alltså, men käre tid vad mycket det är!! Har fastnat så pass i matten att jag tom helt glömde bort tiden o missade en lektion i Affärsjuridik, vilket e mitt favvo ämne!!!! Tack o lov mötte jag läraren o fick uppgifterna som vi har tills på tisdag!! Matten tar sån tid o kraft av mig så jag har knappt hunnit börja i de andra ämnena!!! Denna veckan som kommer nu på måndag e det verkligen bara plugg för HELA slanten, ja jag får ta lite paus o simma oxå, men annars e det plugg, plugg o plugg!!!! Lilleman e hos pappa, så  jag kan verkligen plugga tills jag lägger mig!!! Har fått en sån inre stress, jag tom drömmer om skolan på nätterna, känns ju bra att jag har 5,5 år framför mig!! Men det lägger väl sig, hoppas jag.....


Av marie - 4 augusti 2011 21:08

Nu e minsann taket tätt :)))))) LOVELY!!!! Nu e det "bara" typ allt annat kvar....såsom vindskenor o dylikt, o JA JUST DET....huset ska skrapas färdigt för att sen kunna målas!!! Från 06,00-22,30 VARJE dag/kväll har vi donat o hållt på, med ENDAST paus för frukost o middag!!! HELT SJUKT vad allt tar TID!!! :(

Imon kommer lilleman hem....sååååå skönt o bli komplett igen lixom :))) <3

På förmiddagen ska jag unna mig o köra o fika med en kär vän :))) Sen vid middag så ska jag följa med svåger o titta på ett hus :) Så imon blir det nog bara några timmars skrapning på morgonen, sen e det fredagsmys med lilleman o fortsättning på våran "Harry Potter-maraton" :))))) ska se 3an imon!! :)))


Av marie - 1 augusti 2011 21:04

1/4.....e vad jag hunnit på 2 dagar....SKJUT MIG lixom.....visst jag e nogrann, men ändå!!! Detta kommer ta mig typ 2-3 veckor o bli färdig ju :( Halva husets tak e iaf utbytt nu, så resten imon.....sen ska "bara" det "riktiga" på, alltså ni vet det som e svart ;) Kommer oxå ta lång tid innan det e färdigt!! Men ack så fint vi får sen, tomten kommer harmonera med huset sen, DET kan man ju inte direkt säg att det gör nu ;) Ny anlagd trädgård, till ett gammalt "fall färdigt" hus....nä ok, inte direkt fallfärdigt på insidan kanske ;))

Kommer antagligen få jobbet....TJOHOOO :) Hon ringer mig snart för o typ säg när jag kan börja ;) De e lite roliga så, de vill inte säg rakt ut att man fått det, men hon FÖRSA sig, Hihihihi......."Jag ringer dig så fort jag fått klarlagt om VAR du kan börja" ...."eller jag menar, OM du kan börja" ...hihihi!!! Jag skratta  bara o sa "Ni VILL ha mig, ni blir inte besvikna" ;) Då log hon o nicka!!! :))))

Juristen hade oxå bra grejor o säg, bättre än sist iaf!!! :))) Känner att framtiden känns ljusare nu!!!! :)))

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards