Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Tak....

Av marie - 4 augusti 2011 21:08

Nu e minsann taket tätt :)))))) LOVELY!!!! Nu e det "bara" typ allt annat kvar....såsom vindskenor o dylikt, o JA JUST DET....huset ska skrapas färdigt för att sen kunna målas!!! Från 06,00-22,30 VARJE dag/kväll har vi donat o hållt på, med ENDAST paus för frukost o middag!!! HELT SJUKT vad allt tar TID!!! :(

Imon kommer lilleman hem....sååååå skönt o bli komplett igen lixom :))) <3

På förmiddagen ska jag unna mig o köra o fika med en kär vän :))) Sen vid middag så ska jag följa med svåger o titta på ett hus :) Så imon blir det nog bara några timmars skrapning på morgonen, sen e det fredagsmys med lilleman o fortsättning på våran "Harry Potter-maraton" :))))) ska se 3an imon!! :)))


 
 
Ingen bild

gorsogottjagkan

12 augusti 2011 10:53

Hahaha, du svarade henne bra!!!!! o det låter ju härligt med att kunna jobba lite :)))))
Ja, fy f....n vad saker kan vara tråkiga, jobbiga o ta lång tid men.......det är ju ändå lite roligt samtidigt....FRAMFÖRALLT då allt är färdigt!!!!!
Ha de gott o må gott!!!!!!
kramiz

marie

15 augusti 2011 13:30

Jaa...men just nu känns det som att det ALDRIG tar slut!!!!!!!!

 
Ingen bild

gorsogottjagkan

16 augusti 2011 21:25

Ah, nä.....JÄTTEMYCKET jobb, du har varit kanonduktig o det tar slut!!!!! Innan jul ;)

marie

27 augusti 2011 16:30

Hoppas det :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie - 20 februari 2012 18:03

Har idag varit med mamma o min son på Kannibalmuseum.......jätte häftigt, verkligen!! Vilka historier denna man hade att berätta! Lilleman stod med stora ögon o lyssna o fråga typ 1 miljon frågor. När vi gick därifrån så sa lilleman att han ska oxå r...

Av marie - 27 augusti 2011 16:30

Herregud så längesen jag skrev, märks kanske att jag varit väääääääldigt upptagen!!! Skolan har börjat o jag har även börjat mitt nya jobb :))) Det är verkligen kul, skolan alltså, men käre tid vad mycket det är!! Har fastnat så pass i matten att jag...

Av marie - 1 augusti 2011 21:04

1/4.....e vad jag hunnit på 2 dagar....SKJUT MIG lixom.....visst jag e nogrann, men ändå!!! Detta kommer ta mig typ 2-3 veckor o bli färdig ju :( Halva husets tak e iaf utbytt nu, så resten imon.....sen ska "bara" det "riktiga" på, alltså ni vet det ...

Av marie - 31 juli 2011 19:32

Har idag trotsat min kropp till max.....ångrar såklart mig nu i efterhand!! har skrapat huset, måste få bort all den gamla färgen, har upptäckt att gubben som bodde här innan har målat med helt fel färg, så ALLT måste bort så inte risken finns att de...

Av marie - 28 juli 2011 12:21

Väntar på att Lilleman ska komma hem....de är iväg o köper fisk till dammen!! Han ville åka till BR idag o shoppa, kan väl göra när det ändå bara regnar hela tiden ute :( Men trots regnet har jag varit nere o simmat idag.....DUKTIG känner jag mig, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards