Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Hemma igen!

Av marie - 21 juli 2011 17:30

Sååå härligt vi haft det.....Lilleman bara älskar det livet att vara i husvagn :) Inte en enda gång han tittade på TV...eller jo förresten ...vid ett tillfälle, men han satt bara i två minuter sen var det inte kul längre, inget tjat, bara mys hela dagarna, vattnet hade vi precis intill oss o lekplatsen var lika nära, massa barn runt omkring o vi bara mös!!! :)))) Vi har inte dirket haft nån sol, men inte heller nåt regn!!! Det har faktiskt varit varmt ute....kvällarna har varit helt underbara med fina solnedgångar, sen morgonpromenader o mycket bokläsande :) Just nu läser jag Jessica Anderssons självbiografi, JÄTTE bra, men sorgligt vilken uppväxt hon haft, verkligen en stark människa e hon, synd bara att hon själv kanske inte inser det riktigt....jag beundrar henne faktiskt!!! Gjorde staden oxå där vi var o shoppade lite nya höst kläder till Lilleman....alltid bra med REA :) Fick hur mycket som helst för bara 1000 kr, räknade ihop nu när jag kom hem (nyfiken som man e, hur mycket man "tjänat") det skulle kostat ca 3500 utan REA.....ME LIKE REA!!!!!!!! :)))))

 
 
Ingen bild

gorsogottjagkan

23 juli 2011 13:22

Visst hade vi trevligt o mös ordentligt....de dagarna behöver man....o lilleman var nöjd han oxå...:))))
Jadu, NU SÄTTER VI IGÅNG (tur du tvingade mig för det var jätteskönt, även om jag inte orkade så mycket....det kommer) :) Kram på dig!

marie

23 juli 2011 14:24

Ja....det är så skönt efteråt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie - 20 februari 2012 18:03

Har idag varit med mamma o min son på Kannibalmuseum.......jätte häftigt, verkligen!! Vilka historier denna man hade att berätta! Lilleman stod med stora ögon o lyssna o fråga typ 1 miljon frågor. När vi gick därifrån så sa lilleman att han ska oxå r...

Av marie - 27 augusti 2011 16:30

Herregud så längesen jag skrev, märks kanske att jag varit väääääääldigt upptagen!!! Skolan har börjat o jag har även börjat mitt nya jobb :))) Det är verkligen kul, skolan alltså, men käre tid vad mycket det är!! Har fastnat så pass i matten att jag...

Av marie - 4 augusti 2011 21:08

Nu e minsann taket tätt :)))))) LOVELY!!!! Nu e det "bara" typ allt annat kvar....såsom vindskenor o dylikt, o JA JUST DET....huset ska skrapas färdigt för att sen kunna målas!!! Från 06,00-22,30 VARJE dag/kväll har vi donat o hållt på, med ENDAST pa...

Av marie - 1 augusti 2011 21:04

1/4.....e vad jag hunnit på 2 dagar....SKJUT MIG lixom.....visst jag e nogrann, men ändå!!! Detta kommer ta mig typ 2-3 veckor o bli färdig ju :( Halva husets tak e iaf utbytt nu, så resten imon.....sen ska "bara" det "riktiga" på, alltså ni vet det ...

Av marie - 31 juli 2011 19:32

Har idag trotsat min kropp till max.....ångrar såklart mig nu i efterhand!! har skrapat huset, måste få bort all den gamla färgen, har upptäckt att gubben som bodde här innan har målat med helt fel färg, så ALLT måste bort så inte risken finns att de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards