Alla inlägg den 31 juli 2011

Av marie - 31 juli 2011 19:32

Har idag trotsat min kropp till max.....ångrar såklart mig nu i efterhand!! har skrapat huset, måste få bort all den gamla färgen, har upptäckt att gubben som bodde här innan har målat med helt fel färg, så ALLT måste bort så inte risken finns att det trillar ned igen nästa år!! Men det kommer bli fint, JÄTTE fint :))) Färgen vi valt e ljus o fin, kommer lägga ut bilder senare i bloggen på vårt fina hem! :)

Lilleman har åkt till sin pappa idag, känns sååå tungt varje gång han åker!! :(

Imon ska jag hjälpa farmor med hennes flytt, sen ska jag på anställningsinterjuv och därefter ska jag på möte med min Jurist för att sen återgå till flytten, när jag sen väl e hemma igen så får jag ta tag i o måla o skrapa huset!!!! Hoppas jag e människa på tisdag, jag ÄLSKAR ju o vara i farten o ha mycket o göra, tårarna bara rinner från kinden när kroppen hela tiden sätter stop, så jag hoppas på att jag kommer vara människa resten av veckan sen, eftersom huset lär inte vara färdigt o inte heller farmors flytt!!!!

De har iaf lovat fint väder, inte för att jag direkt har tid för o sola, men ändå, man blir gladare o piggare av solen, plus att eftersom taket ska bytas så e det verkligen ett plus om lilla solen vill visa sig!!!! :)))

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards