Alla inlägg den 23 juli 2011

Av marie - 23 juli 2011 14:25

Saknar mitt lilla hjärta massor!!!! :( imon kommer han hem igen :)))))) Ikväll ska vi på sommarfest hos syster o svåger....ska bli trevligt :))) Jag var iväg o simma trots jag har väldigt ont idag...simma med dyna o simma lugnt...tänkte att det är bättre än att inte simma alls!!! Hoppas bara att jag inte e värre imon! Snart ska vi byta tak på huset o hela huset ska målas om....så jag behöver mina krafter! Farmor ska ju flytta oxå....då behöver jag absolut mina krafter med tanke på att hela hennes flytt känns som ansvaret bara ligger hos mig...trots jag har röven full....andra verkar tycka det är så lätt o bara säga att de inte kan...tänker att det löser dig ändå...visst det gör det oxå, jag löser ju allt hela tiden, men folk fattar nog inte vilket pris jag gång på gång får betala oxå! Min sambo vet o min son....de ser mig när jag ligger på toa o kräks av min smärta o jag får äta dubbel dos värktabletter för att bara ens resa mig ur sängen!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards