Alla inlägg den 21 juli 2011

Av marie - 21 juli 2011 17:39

Imorgon börjar mitt nya liv.....måste ta tag i detta nu, känns man börjar bli äldre, allt bara hänger på mig, måste försöka komma lite i form!!! Jag var ju jätte duktig innan min skada kom.....DÅ var jag i form, hade fast kropp trots jag fött barn, jaja lite fel här o där men det är väl inget fel i det ;))) Men nu trivs jag inte längre alls med min kropp, kommer i mina kläder o så men trivs man inte ska man ju göra nåt åt det!!! NU E DET HÖG TID.....innan det e alldeles försent.....då e vägen så lång tillbaka ju!!!! Nu kanske det tar mig 6 mån sen kan jag nog se en regäl skillnad....bara min kropp tillåter mig va igång oxå.....får börja mjukt o sen öka i den mån det går....annars får det väl ta ett år innan jag ser resultat.......

Av marie - 21 juli 2011 17:30

Sååå härligt vi haft det.....Lilleman bara älskar det livet att vara i husvagn :) Inte en enda gång han tittade på TV...eller jo förresten ...vid ett tillfälle, men han satt bara i två minuter sen var det inte kul längre, inget tjat, bara mys hela dagarna, vattnet hade vi precis intill oss o lekplatsen var lika nära, massa barn runt omkring o vi bara mös!!! :)))) Vi har inte dirket haft nån sol, men inte heller nåt regn!!! Det har faktiskt varit varmt ute....kvällarna har varit helt underbara med fina solnedgångar, sen morgonpromenader o mycket bokläsande :) Just nu läser jag Jessica Anderssons självbiografi, JÄTTE bra, men sorgligt vilken uppväxt hon haft, verkligen en stark människa e hon, synd bara att hon själv kanske inte inser det riktigt....jag beundrar henne faktiskt!!! Gjorde staden oxå där vi var o shoppade lite nya höst kläder till Lilleman....alltid bra med REA :) Fick hur mycket som helst för bara 1000 kr, räknade ihop nu när jag kom hem (nyfiken som man e, hur mycket man "tjänat") det skulle kostat ca 3500 utan REA.....ME LIKE REA!!!!!!!! :)))))

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards