Alla inlägg under juli 2011

Av marie - 3 juli 2011 00:11

Godkväll :) Denna lördag har vi inte gjort mycket...typ inget vettigt...men vi har myst o bara umgåtts hela dagen :) Spelat massor med spel som typ lär dig räkna o memory o dance Wii :)) Sen på eftermiddagen fick vi kaffe besök av svågern o M :)Vi grillade gott kött o hade delikatess potatis till det med massa goda grönsaker o tsatziki :)) o som pricken över i:et åt vi jordgubbar med vanilj yoggi nu ikväll....GOOOOTTT!!!!! VÄNTAR....på att telefonen ska ringa...jag agerar chafför ikväll...jag vet inte om jag ska lägga mig eller inte, klockan är snart halv ett, hon kanske vill hem om en halv timme...känns ju inte lönt o lägga sig då...eller vill hon hem 4 ...då e det ju verkligen lönt o lägga sig!!! Usch vad jobbigt med såna HÄR stora problem ;) Men ni alla får sova så gott ;) Hörs snart igen!!! PPUUUSSSS

Av marie - 1 juli 2011 16:32

Fredag idag...mina killar ska nog ut o fiska med båten om det inte blåser för mycket....återstår o se när de kommer dit ju ;) De är iväg o fiskar nu oxå...fast hemma i vår egen damm :)


Jag ska passa på att ut o äta med en vän...kanske ta en öl oxå!!! Var såååå längesen jag gjorde nåt sånt.....så det ser jag fram emot!! :)


Idag har varit en helt sjukt bra dag....jag vågar knappt tänka på hur jag ska må i min stackars kropp imon :( Tänkte att jag skulle ut o gå en runda idag MEN....efter att städat hela huset o bytat sängkläder i alla sängar o tvättat ALL tvätt, klippt gräset och varit iväg o plockat fläder (vilket var svårt att hitta fina, de flesta var utblommade) och gjort saften OCH varit o handlat.....så känner jag att jag vågar inte utmana ödet SÅ mycket...har nog redan retat kroppen FÖR mycket idag!!! Men det är en så skön känsla att jag inte har sååå ont nu....bara när jag reser mig o bockar mig ner!!! MEN morronen imon kommer vara hemsk.....men för en gångs skull e det skönt att jag fått gjort så mycket.....det var längesen!!! :))))))


Annars e detta en helg som inte har några planer alls....vi ska bara ta varje timme som den kommer....UNDERBART när det är så :)))


Ikväll ska jag äta en laxsallad......ska bli så gott så det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det :P


Ha en bra fredagkväll alla!!!

Hörs snart igen!!! PUUUSSS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards