Alla inlägg den 26 juni 2011

Av marie - 26 juni 2011 21:46

Så ja.. midsommar e över o lilleman e hemma.....vi hade en jätte bra midsommar med god mat (MYCKET mat) o gott sällskap :) Synd bara att vädret aldrig e på ens sida ....kallt var det ute så det blev inte mycket till lekar!!

Vi stannade över till igår, kom hem vid ca halv fem på eftermiddan....senare på kvällen körde jag o sambon ut o fiska.....o vi fick minsann en fisk...precis när sambon gav upp så nappa det :)))) Sambon skulle vara chafför på natten till min svåger, bara det att när han kom dit så hade svåger åkt in till fyllecellen....dessa ungdomar, det var inte bara han utan hela hans sällskap....LITE skrattretande faktiskt!!! ;)


Nu ligger lilleman o snarkar här hemma....sååååå underbart o ha han hemma igen <3 Mitt lilla hjärta!!!! Det bästa e när jag vet att han tycker det är lika underbart....känns som en bekräftelse när man får höra en sån här kommentar när man borstar tänderna på honom...."Vad skönt mamma o vara hemma igen....o du borstar mina tänder, då vet jag att de blir rena" ...........


Nu ska snart jag oxå krypa ner i sängen....e sliten minsann....har ätit god mat idag, har ätit laxpaket som vi grillat...o nu myser jag med en kär vän i soffan med The :) Sambon dyker väl snart upp igen oxå....han har varit ute o fiskat idag oxå :)

Sov gott alla kära ni!!!!

Hörs snart igen!!! PPPUUUSSSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards