Alla inlägg den 28 juni 2011

Av marie - 28 juni 2011 19:41

Det är ju så varmt ute....men det är kanske inte så trevligt iallafall o vara vid havet, kallt i vattnet kanske, jag vet inte?!

Vi har varit på badet hela dagen idag oxå.....o det är riktigt skönt i vattnet där, uppvärmt till 28 grader :) Jag simmade minsann lite idag, inte alls långt, så lite faktiskt så det är pinsamt....men jag e glad för det lilla nacken klarade av :)))


Varför e det så att man e helt slut när man varit iväg typ så på badet eller vid havet....jag känner mig som om någon skulle ha slått en klubba i huvudet på mig nu när det e kväll...orkade inte ens göra nån ordentlig middag (skäms på mig)....blev bara korv med makaroner, gott visserligen men jag tycker inte det är nyttigt att servera till ett barn!!!!


Nu ska jag göra mig mitt kvälls te o sen mysa i soffan en stund med lilleman, snart dax för honom att lägga sig!! Hoppas att sambon kommer hem snart oxå....jag saknar honom!

Riktiga vänner e min själ sällsynta....folk beteer sig som om man skulle vara nån tankeläsare eller nåt......jag ringer o skriver sms o kör rundor o dricker kaffe.....tycker det är jätte trevligt visserligen....tycker alla jag umgås med är super trevliga o mysiga människor....annars skulle jag såklart inte träffat dem....men vad e problemet med folk...åker inte jag iväg eller hör av mig....så hörs vi inte!!!! Jag tycker det är väldigt ledsamt....men jag har bestämt mig för att inte bry mig längre!!! Jag orkar inte vara den som hela tiden drar i trådarna....dessutom kan man ju oxå se det som att de kanske inte vill.....jag e ju som sagt ingen tankeläsare så jag kan inte veta.......


Hörs snart igen!!! PUSSSS


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards