Alla inlägg den 27 juni 2011

Av marie - 27 juni 2011 20:06

Sommar var utanför fönstret när vi vakna imorse :) Vaknade vid klockan 8 av att sonen var hur pigg som helst....jag var mindre pigg....hade ju natt gäst här...så vi la oss ganska sent...men hade jätte mysigt!! Sommaren e ju här igen som sagt....så jag och lilleman stack ner på badet och vi stannade minsann där hela dagen, jag har fått tillbaka liiiite av min solbränna (Tack) och imorgon tänker jag fortsätta jobba på den :))

Har bytat ut gamla blommor i fönstren här hemma.....köpte nya Orkideer...OJ vad fint här e nu :))) Tänk att så lite kan göra så mycket!!! :) Nu ska jag bara köpa lite nya blommor till krukorna där ute oxå, sen e här ju tipp topp :))))


Har precis duschat mig själv och lilleman....så nu e det kvällsmys resten av kvällen, jag ska gå o göra lite te till mig och lilleman beslöt sig för att spela lite Wii....kan han väl få när han har varit ute och badat och lekt hela dagen :)


Hörs snart igen!! PPUUUUSSS

Av marie - 27 juni 2011 20:06

Sommar var utanför fönstret när vi vakna imorse :) Vaknade vid klockan 8 av att sonen var hur pigg som helst....jag var mindre pigg....hade ju natt gäst här...så vi la oss ganska sent...men hade jätte mysigt!! Sommaren e ju här igen som sagt....så jag och lilleman stack ner på badet och vi stannade minsann där hela dagen, jag har fått tillbaka liiiite av min solbränna (Tack) och imorgon tänker jag fortsätta jobba på den :))

Har bytat ut gamla blommor i fönstren här hemma.....köpte nya Orkideer...OJ vad fint här e nu :))) Tänk att så lite kan göra så mycket!!! :) Nu ska jag bara köpa lite nya blommor till krukorna där ute oxå, sen e här ju tipp topp :))))


Har precis duschat mig själv och lilleman....så nu e det kvällsmys resten av kvällen, jag ska gå o göra lite te till mig och lilleman beslöt sig för att spela lite Wii....kan han väl få när han har varit ute och badat och lekt hela dagen :)


Hörs snart igen!! PPUUUUSSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards