Alla inlägg den 21 juni 2011

Av marie - 21 juni 2011 14:13

Så ja.....då har jag fyndat lite kläder till sonen min :) 30% det är väl till att tjäna pengar....eller??? ;)

Har även fyndat Keune schampo o balsam...stor pump flaska o balsam för endast 380 kr.....JAG E LYCKLIG :) Måsta säg att jag e en sjuhelvetes människa till o tjäna pengar...trots jag gör av med de ....Hehehe!!!


Nu börjar den dagliga ångesten lägga sig....har ÄNTLIGEN kommit fram till vad vi ska ha till middag idag, Chiliconcarne....det är ju väldigt gott, o LÄTTLAGAT, tycker det är kul o laga mat visserligen, men när man har idé torka på VAD man ska laga, så e det mindre kul vill jag erkänna!!!!


Vi höres!!! PUUUUUSS

Av marie - 21 juni 2011 11:45

Sitter här i min ensamhet o tittar ut.......TRAD väder, e det så svårt för lilla UNDERBARA solen att titta fram o säga "Tjena här e jag några timmar, lägg dig o sola o fyll på med vitaminer" ????

Jag trivs o gå hemma måste jag erkänna.....men SÅHÄR länge hade jag ju inte tänkt vara hemma...... Fick en tråkig gäst i min kropp som gjorde att jag var tvungen att sluta arbeta, VAR ledsen, men idag e jag GLAD ....inte över att jag STÄNDIGT har ont.....utan att jag faktiskt tagit tag i mitt liv o ska börja plugga......så jag kan tjäna MASSOR med pengar sen.....målet e ju att tjäna mer än sambon, mest för o reta honom ;) Mohahaha ;)


Hörs snart igen! PUUUUUSSSS!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards