Alla inlägg den 23 juni 2011

Av marie - 23 juni 2011 18:42

Så....varit o handlat inför midsommar imorgon....plus att vi behövde ha handlat en halv affär hem oxå ;) Sambon var med.....det SKA ju vara lättare o ha han med, som kan hjälpa till.....MEN ACK SÅ FEL JAG HAR....han e som en tre åring...."Var e du nu då"???? skriker jag varannan minut, har då hela famnen full med varor som jag tänkt lägga i vagnen som han gått ivåg med.....ARRGGHHHHH......."Jag skulle bara".....svarar han då.....ungefär som Alfons Åberg e han största IDOL eller nåt!!!!!! O inte nog med det....för när vi kommer hem o packar upp varorna....VAD TROR NI LIGGER nästan UNDERST i en av kassarna....JOOO....JORDGUBBARNA.....Alltså....."FÖR F-N MÄNNISKA" tänkte jag, men i mitt stilla sinne tänkte jag att det var kanske o ta i o tänka "människa" om honom....griskulting hade kanske varit mer som en perfekt liknelse.....VEM lägger jordgubbar under NÅGOT annat??????? Så imon blir det jordgubbsmos med vaniljsås....... ;) Men jag ÄLSKAR honom.....han e så konstigt oskyldig varenda gång han gör dumma saker <3 


Lilleman har åkt till sin pappa igen...o hålet i hjärtat e åter tillbaka.....tänk att älska en människa så högt.....min lille prins!!! <3


Hörs snart igen!!! PPUUUSSS

Av marie - 23 juni 2011 10:19

Ikväll skulle jag o en väldigt nära o kär vän träffas för o ta ett glas vin o mysa....hon jobbar tyvärr imorgon när det är Midsommar....hade ju velat att hon firade med oss!!! :(

Men vi fick ställa in helt ikväll....jag e trött som bara den...o en nära släkting till henne gick bort imorse..... sååååå tråkigt!! Man vet att döden lurar bakom hörnet o många ggr som i detta fallet var det väntat att det mest tragiska skulle ske inom en väldigt snar framtid....men man blir likaväl så ledsen o ändå kommer det lite som en chock!!! Tror inta man kan förbereda sig för en sån smärtsam o tragisk händelse....även om man vet att det kan vara den enda vägen!!!!


Tänker på henne o hennes familj....*Ger dem styrkekramar* !!!!


Hörs snart igen!!! PUUUUUSSS

Av marie - 23 juni 2011 08:25

Godmorgon på er :) Hoppas ni alla har sovit gott inatt.....det kan jag ju säg att denne svensken INTE har gjort :( Smärtan har verkligen PLÅGAT mig HELA natten....trots jag tog extra medicin!!!! 1 timme ca har jag fått sova!!!!


Men dagen började ju med MYYYYS....lilleman kom hem idag....saknat honom MASSOR!!! Han ska till pappa igen i eftermiddag....men han slapp fritids idag....e det sommarlov så ska man vara ledig om man kan ju :)))))


Min underbara till sambo.....slutar TIDIGT idag.....sen har vi långhelgs ledigt tillsammans.....DET ska bli såååå mysigt!!! KVALITETSTID kan man kalla det!! :)


I eftermiddag ska jag gå ner o fixa klockan som jag fick av min kära mamma igår....den var en aning förstor på min KLENA handled!!! Men ack så fin den e!!!! :) Hoppas de kan fixa den direkt så jag kan ha den på mig imorgon....


Nu ska jag gå o mysa med plutten <3


Hörs snart igen!!! PUUUUUSSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards