Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Mycket gjort....fast inget viktigt....

Av marie - 21 juni 2011 14:13

Så ja.....då har jag fyndat lite kläder till sonen min :) 30% det är väl till att tjäna pengar....eller??? ;)

Har även fyndat Keune schampo o balsam...stor pump flaska o balsam för endast 380 kr.....JAG E LYCKLIG :) Måsta säg att jag e en sjuhelvetes människa till o tjäna pengar...trots jag gör av med de ....Hehehe!!!


Nu börjar den dagliga ångesten lägga sig....har ÄNTLIGEN kommit fram till vad vi ska ha till middag idag, Chiliconcarne....det är ju väldigt gott, o LÄTTLAGAT, tycker det är kul o laga mat visserligen, men när man har idé torka på VAD man ska laga, så e det mindre kul vill jag erkänna!!!!


Vi höres!!! PUUUUUSS

 
 
ziiiin

ziiiin

21 juni 2011 19:53

hej, fin blogg!!!!

kika in min blogg, den handlar om mitt liv och hur det är att ha en pappa som är alkholist, den handlar även om självmordstankar, pepp talk och hur ajg tog mej från bottent ill toppen!
om du gillar den länka mig gärna! behöver allt stöd jag kan få!
kram!<3

http://www.ziiiin.bloggplatsen.se

marie

22 juni 2011 09:57

Hej Tack!!!
Jag har själv växt upp med en alkoholist som pappa....inte för att jag menar att det skulle hjälpa dig...men jag förstår dig!!
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie - 20 februari 2012 18:03

Har idag varit med mamma o min son på Kannibalmuseum.......jätte häftigt, verkligen!! Vilka historier denna man hade att berätta! Lilleman stod med stora ögon o lyssna o fråga typ 1 miljon frågor. När vi gick därifrån så sa lilleman att han ska oxå r...

Av marie - 27 augusti 2011 16:30

Herregud så längesen jag skrev, märks kanske att jag varit väääääääldigt upptagen!!! Skolan har börjat o jag har även börjat mitt nya jobb :))) Det är verkligen kul, skolan alltså, men käre tid vad mycket det är!! Har fastnat så pass i matten att jag...

Av marie - 4 augusti 2011 21:08

Nu e minsann taket tätt :)))))) LOVELY!!!! Nu e det "bara" typ allt annat kvar....såsom vindskenor o dylikt, o JA JUST DET....huset ska skrapas färdigt för att sen kunna målas!!! Från 06,00-22,30 VARJE dag/kväll har vi donat o hållt på, med ENDAST pa...

Av marie - 1 augusti 2011 21:04

1/4.....e vad jag hunnit på 2 dagar....SKJUT MIG lixom.....visst jag e nogrann, men ändå!!! Detta kommer ta mig typ 2-3 veckor o bli färdig ju :( Halva husets tak e iaf utbytt nu, så resten imon.....sen ska "bara" det "riktiga" på, alltså ni vet det ...

Av marie - 31 juli 2011 19:32

Har idag trotsat min kropp till max.....ångrar såklart mig nu i efterhand!! har skrapat huset, måste få bort all den gamla färgen, har upptäckt att gubben som bodde här innan har målat med helt fel färg, så ALLT måste bort så inte risken finns att de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards