Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Hel slut som artist...

Av marie - 23 juni 2011 18:42

Så....varit o handlat inför midsommar imorgon....plus att vi behövde ha handlat en halv affär hem oxå ;) Sambon var med.....det SKA ju vara lättare o ha han med, som kan hjälpa till.....MEN ACK SÅ FEL JAG HAR....han e som en tre åring...."Var e du nu då"???? skriker jag varannan minut, har då hela famnen full med varor som jag tänkt lägga i vagnen som han gått ivåg med.....ARRGGHHHHH......."Jag skulle bara".....svarar han då.....ungefär som Alfons Åberg e han största IDOL eller nåt!!!!!! O inte nog med det....för när vi kommer hem o packar upp varorna....VAD TROR NI LIGGER nästan UNDERST i en av kassarna....JOOO....JORDGUBBARNA.....Alltså....."FÖR F-N MÄNNISKA" tänkte jag, men i mitt stilla sinne tänkte jag att det var kanske o ta i o tänka "människa" om honom....griskulting hade kanske varit mer som en perfekt liknelse.....VEM lägger jordgubbar under NÅGOT annat??????? Så imon blir det jordgubbsmos med vaniljsås....... ;) Men jag ÄLSKAR honom.....han e så konstigt oskyldig varenda gång han gör dumma saker <3 


Lilleman har åkt till sin pappa igen...o hålet i hjärtat e åter tillbaka.....tänk att älska en människa så högt.....min lille prins!!! <3


Hörs snart igen!!! PPUUUSSS

 
 
Ingen bild

mamma

23 juni 2011 22:25

Ja, ja att vara sambo med Alfons Åberg är väldigt ovanligt ;)
Men säger bara.....det märks att du älskar honom :)
Försök att stjela en jordgubbe hos grannen...hihi

marie

24 juni 2011 08:49

Sonen har ju en jätte fin jordgubbsplanta med massor av fina jordgubbar på....men SÅ elak kan jag ju inte vara o ta av HONOM !!! Nån granne har vi ju inte..... ;)

 
Ingen bild

mamma

27 juni 2011 10:50

Näääääää, det får du icke göra,rör inte hans gubbar........där e väl nån långgranne!!!!! ;)

marie

27 juni 2011 20:06

Näää. klart jag inte gör ju :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie - 20 februari 2012 18:03

Har idag varit med mamma o min son på Kannibalmuseum.......jätte häftigt, verkligen!! Vilka historier denna man hade att berätta! Lilleman stod med stora ögon o lyssna o fråga typ 1 miljon frågor. När vi gick därifrån så sa lilleman att han ska oxå r...

Av marie - 27 augusti 2011 16:30

Herregud så längesen jag skrev, märks kanske att jag varit väääääääldigt upptagen!!! Skolan har börjat o jag har även börjat mitt nya jobb :))) Det är verkligen kul, skolan alltså, men käre tid vad mycket det är!! Har fastnat så pass i matten att jag...

Av marie - 4 augusti 2011 21:08

Nu e minsann taket tätt :)))))) LOVELY!!!! Nu e det "bara" typ allt annat kvar....såsom vindskenor o dylikt, o JA JUST DET....huset ska skrapas färdigt för att sen kunna målas!!! Från 06,00-22,30 VARJE dag/kväll har vi donat o hållt på, med ENDAST pa...

Av marie - 1 augusti 2011 21:04

1/4.....e vad jag hunnit på 2 dagar....SKJUT MIG lixom.....visst jag e nogrann, men ändå!!! Detta kommer ta mig typ 2-3 veckor o bli färdig ju :( Halva husets tak e iaf utbytt nu, så resten imon.....sen ska "bara" det "riktiga" på, alltså ni vet det ...

Av marie - 31 juli 2011 19:32

Har idag trotsat min kropp till max.....ångrar såklart mig nu i efterhand!! har skrapat huset, måste få bort all den gamla färgen, har upptäckt att gubben som bodde här innan har målat med helt fel färg, så ALLT måste bort så inte risken finns att de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards