Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

Semester påstår han....

Av marie - 24 juni 2011 08:56

GLAD MIDSOMMAR TILL ALLA!!!!!


Vaknade (som man brukar göra på morgonen visserligen) gick upp o kokte kaffe....fråga sambon om han kan hälla upp till mig eftersom jag har fullt upp med datan....."Javisst"....o så blev det :) Han hällde även upp till sig själv...satte sig en bit ifrån mig o satte på TVn.....efter en stund så utbryter jag "DU DRICKER JU SPRIT"....lite svårt o förstå när man inte hör min dryga röst...(som den e när jag skriker...vilket ALDRIG händer...hehe) "Men det är ju semester...." ?????

SEMESTER....klockan e ju för tusan bara 9 på morgonen!!!!! Jaja......i nästa andetag så lugnar jag ner mig.....vi har inga barn hemma o det är ju trots allt Midsommarafton idag....LÅD HI DRICKE SI STUPFYLLER...SAU SLIPPER JAU KANSKE HI I IKVÄLL.....hihi....man får ju se det positivt!!!! Hahahahaha!!


Det ska bli så mysigt ikväll, trevliga o goda vänner o så syster då ...hehehe...NAW ...jag älskar henne ju!!! Det roliga med henne o mig e att vi e precis tvärtom varann.....jag vill jobba "fint" hon jobbar som målare....hon e som en vessla o jag e som en snigel.....jag kan fortsätta till all oändlighet....men vi har KUL ihop....det är ju det viktiga...o hon e min bästa vän!!!! Det är så skönt med familjen....villkorslös kärlek...det är minsann det fina o bästa...man kan ju vara sig själv då o ändå vara älskad ;) Jo jag menar det lite....men annan kärlek e väl oxå fint.....jag e alltid mig själv, vill inte folk respektera mig för den jag e så e det minsann inte jag som går miste om nåt här i livet! Man kan ju bara vända allt till sig själv...jag hade blivit väldigt ledsen om någon lägger upp ett JÄTTE fint CV för mig....o sen visar det sig att de inte kan leva upp till det.....då e det ju så mycket enklare o vara sig själv från början...eller????


Vi hörs snart igen!!! PUUUUSSS!

 
 
Ingen bild

www.enannandelavskane.blogg.se

26 juni 2011 10:53

Så fint!!<3

marie

26 juni 2011 21:46

:)

 
Ingen bild

mamma

27 juni 2011 10:56

Jaaaaa, du har så rätt hjärtat mitt <3 Mkt fint skrivet :)

marie

27 juni 2011 20:05

:))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie - 20 februari 2012 18:03

Har idag varit med mamma o min son på Kannibalmuseum.......jätte häftigt, verkligen!! Vilka historier denna man hade att berätta! Lilleman stod med stora ögon o lyssna o fråga typ 1 miljon frågor. När vi gick därifrån så sa lilleman att han ska oxå r...

Av marie - 27 augusti 2011 16:30

Herregud så längesen jag skrev, märks kanske att jag varit väääääääldigt upptagen!!! Skolan har börjat o jag har även börjat mitt nya jobb :))) Det är verkligen kul, skolan alltså, men käre tid vad mycket det är!! Har fastnat så pass i matten att jag...

Av marie - 4 augusti 2011 21:08

Nu e minsann taket tätt :)))))) LOVELY!!!! Nu e det "bara" typ allt annat kvar....såsom vindskenor o dylikt, o JA JUST DET....huset ska skrapas färdigt för att sen kunna målas!!! Från 06,00-22,30 VARJE dag/kväll har vi donat o hållt på, med ENDAST pa...

Av marie - 1 augusti 2011 21:04

1/4.....e vad jag hunnit på 2 dagar....SKJUT MIG lixom.....visst jag e nogrann, men ändå!!! Detta kommer ta mig typ 2-3 veckor o bli färdig ju :( Halva husets tak e iaf utbytt nu, så resten imon.....sen ska "bara" det "riktiga" på, alltså ni vet det ...

Av marie - 31 juli 2011 19:32

Har idag trotsat min kropp till max.....ångrar såklart mig nu i efterhand!! har skrapat huset, måste få bort all den gamla färgen, har upptäckt att gubben som bodde här innan har målat med helt fel färg, så ALLT måste bort så inte risken finns att de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards