Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Käre tid!

Av marie - 29 juni 2011 17:14

Gud i London vad det är härligt väder!!!!!!!!

Skulle träna ikväll tänkte jag, men det är ju så varmt.....nu efter att ha varit på badet hela dagen o nu ätit så e jag mest bara sugen på en öl......det är ju sååå gott o svalkande :)

Har tvättat undan flera maskiner tvätt idag som fått torka ute i det fina vädret, har även dammsugat (det e ju sååååå tradit) men ett måste liksom....e inte så där himla härligt o gå o trampa på torkade löv o gräs o grus inomhus :(

Lilleman e o leker med sin bästis...de har lekt varje dag denna veckan, HELA dagarna dessutom :) Imon ska de inte leka då jag o lilleman ska iväg....sen på fredag ska de leka igen.....mysigt när de har hittat en riktig bästis! Varje kväll efter de har lekt färdigt så ringer de varann o pratar....sen innan de lägger sig så skickar de sms!!! :))) (undrar om de drömmer om varann oxå....måste fråga lilleman det)


Lilleman hittade brudar idag på badet.....hihi....så gulligt!!! O jag då som en störig mamma var ju tvungen o gå fram o pussa på mitt lilla hjärta....vilket resulterade i en sur unge som bara sa "Stick mamma, jag lovar jag ska komma upp DIREKT från vattnet när vi ska hem...bara du sticker o försvinner NUUUU" Hahahaha.......men men :) Jag såg knappt röken av honom....vi hade med oss Nutella till mackorna idag....vilket han inte får äta mer än på helgerna....inte ens det hade han tid eller lust att äta!!!! ;)


Nu kommer snart min vän på besök till mig.....sambon ska på bio ikväll med svågern....saknar ju ALLTID honom.....vem säger att man får träffas trots man bor ihop....jag e ju nästan som ensamstående känns det som ibland :(


Jag har iaf blivit JÄTTE brun idag.....o DET är kul!!!!!!!! :))))))

Hörs snart igen!!! PUUSSSS

 
 
Ingen bild

mamma

29 juni 2011 19:06

Den kärleken den kärleken....lika stor när man e liten som när man e stor :) Gulligt!!!
När man bor ihop e de kanonbra att vara ifrån varandra, även på fritiden, för det är då man saknar varandra, en som vet.........

marie

1 juli 2011 16:32

:))))

 
Ingen bild

mamma

30 juni 2011 19:42

Puss ;)

marie

1 juli 2011 16:31

..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie - 20 februari 2012 18:03

Har idag varit med mamma o min son på Kannibalmuseum.......jätte häftigt, verkligen!! Vilka historier denna man hade att berätta! Lilleman stod med stora ögon o lyssna o fråga typ 1 miljon frågor. När vi gick därifrån så sa lilleman att han ska oxå r...

Av marie - 27 augusti 2011 16:30

Herregud så längesen jag skrev, märks kanske att jag varit väääääääldigt upptagen!!! Skolan har börjat o jag har även börjat mitt nya jobb :))) Det är verkligen kul, skolan alltså, men käre tid vad mycket det är!! Har fastnat så pass i matten att jag...

Av marie - 4 augusti 2011 21:08

Nu e minsann taket tätt :)))))) LOVELY!!!! Nu e det "bara" typ allt annat kvar....såsom vindskenor o dylikt, o JA JUST DET....huset ska skrapas färdigt för att sen kunna målas!!! Från 06,00-22,30 VARJE dag/kväll har vi donat o hållt på, med ENDAST pa...

Av marie - 1 augusti 2011 21:04

1/4.....e vad jag hunnit på 2 dagar....SKJUT MIG lixom.....visst jag e nogrann, men ändå!!! Detta kommer ta mig typ 2-3 veckor o bli färdig ju :( Halva husets tak e iaf utbytt nu, så resten imon.....sen ska "bara" det "riktiga" på, alltså ni vet det ...

Av marie - 31 juli 2011 19:32

Har idag trotsat min kropp till max.....ångrar såklart mig nu i efterhand!! har skrapat huset, måste få bort all den gamla färgen, har upptäckt att gubben som bodde här innan har målat med helt fel färg, så ALLT måste bort så inte risken finns att de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

stormenliten


Ovido - Quiz & Flashcards